14 Ocak 2010 Perşembe

vampir hikayelerim

twilight ve trueblood'dan sonra biraz vampir sevdalısı olduğum doğrudur. her ne kadar new moon beni türk filmivariliğiyle hayal kırıklığına uğratmış da olsa, true blood izlerken gerçekten ay şurda bir vampir olsa falan diye düşündüğüm baya gerçek.sonsuz aşk gibi bir takıntım yok ama fena mı olurdu şöyle 22-23 yaşlarında sabitlenmiş, taş gibi bir vampir, yüzyıllarca yaşamış olmanın verdiği tecrübe ve olgunluk, hevesini almışlık, kendini sana adamak ve sonsuza kadar seni sevmek için hazır bir kalp. (kalpleri durmuş hem gayet stabil) trueblooddaki eric falan kadar yakışıklı olucaksa hele hiç düşünmem heralde, direk sonsuza kadar 'his' olurum. birinin olunca seni kimse ısıramıyor kanını başka kimse içemiyor işte. her ne kadar bu aleme daldığında tuhaf yaratıklar, kendini tanrıça sanan manyaklar, iğrenç seanslar falan da olsa evet vampirler son zamanlardaki favorim kesinlikle. twilight serisini 2 haftada okudum ve neredeyse her gece ya ben vampirdim ya etrafımdakiler. baya eğlenceli rüyalar oluyordu bunlar çünkü heyecan aksiyon bitmiyor sürekli bir koşuşturmaca. twilight hevesim çok çabuk geçti ama trueblood'ın 3. sezonunu ağır heyecanla bekliyorum. gerçi 2 sezonu arka arkaya istediğimiz kadar izlemiştik, şimdi haftada bir bölüm temposunu kabullenebilecek miyim bilmiyorum ama olsun, gelsin.
trueblood şöyle ki, vampirler kendilerini açıklıyor ve halkın içine karışmak istiyorlar. insan kanı içmiyorlar ve onlar için üretilmiş trueblood (0rh+,ABrh- ve daha nicesi, her türlüsü mevcut) içeceğiyle besleniyorlar. hepsi değil tabii ki, izole ve vampirliğe yakışır şekilde yaşamlarına devam eden bizim 'kötü' diye nitelendirebileceğimiz vampirler de var. bkz. seksi eric ve ekibi. fakat yalnızca vampirler değil, sam gibi şekil değiştiriciler, mariann gibi çakma tanrıça yaratıklar falan da var bu alemde. bir de sevimli garson kızımız var sookie, 100küsur yaşındaki iyi kalpli vampirimiz bill ile aşk yaşıyorlar, fotoğrafta görünen çiftimiz. çok fazla detay vermek istemem, yanlışlıkla okunur falan. herkes izlesin, herkes vampir sevdalısı olsun, arkadaşlarını ısırsın çok eğlenceli olur. haziran gibi 3. sezon başlayacak sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söylemeden edemicem..