8 Ocak 2010 Cuma

alkol vs. prof

ya şimdi fena mı olurdu kumkapı'da rakı sofrası? ya da yucca'da bira-patates de olabilir kuşadası'na gidebilirsem. taksim'de kb nin bütün saçma içkilerinden birer tane içip önünü görmemek de cazip aslında. ya da şık bir yerde karşında yakışıklı, şık bir adamla kırmızı şarap içmek. evet kesinlikle alkolüm geldi. ama öyle böyle değil hani baya sağlam. hani ertesi gün baş ağrısından yatağa çakılıcak kadar. tamam o kadar değil o çekilmez şimdi. pazartesi son quarter ım var. yani umarım son. çünkü eğer ocak prof'unu geçemezsem devamsızlığım benimle dalga geçmek için pusuda bekliyor, bütün bahar derse gitmek zorunda kalıcam falan, büyük sıkıntı. mrs ap. prof'u verebileceğimi, vermem gerektiğini düşünüyor. içimdeki yazarlıktan dolayı tabi, bilmiyor ki hafıza sıfır, kelime öğrenemiyorum. bir yandan irregular olma korkusu, bir yandan bir dönem daha bu eziyet çekilmez bunun bilinci. şimdi gel de sarhoş olmak isteme hayata bak yahu. git gel git gel. tiyatro da finaller yüzünden ara vermiş durumda, amacım yok resmen. tiyatro varken en azından ders çıkışı mükemmel bir bahane oluyordu okulda olmak için. şimdi o da yok. offff!!! yarın gece taksimde olucaz, içicez falan da, ptesi sınava kim giricek? ben. sorumluluk sahibi olmayı ilkokulda bırakmış tembel kim? ben. kafayı yemişim ben. 20 yaşıma gelmişim, hala 7 yaşımda kalmaya çalışıyormuşum ben. biri tutup beni silkeleseymiş. elimden kolumdan bağlayıp azıcık mantık yükleseymiş. neyseymiş. alkolmüş. kendimi rakı sofrasında prof. hazırlığı yaparken hayal ettim şuan. çok güldüm yahu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söylemeden edemicem..