16 Ocak 2010 Cumartesi

sürü psikolojisine uymayalım yahu! +doğal kalalım bir de.

uymayalım arkadaş. herkes giyiyor diye ugg giymeyelim. özentilikten sigaraya başlamayalım, sıkıntı oluyor sonra. hem smoking doesn't make you cool,sorry. abi ezel süper dizi herkes izliyor diyip ezel izlemeyelim ya da ama bu herkeste var diyip birşeyler almayalım yani. gündemden uzak kalmak demek değil ki bu, tabii ki gündemden uzak kalınması gerektiğini savunmuyorum ama 'herkes' yapıyor diye yapmak zorunda değiliz birşeyleri, bireyiz biz ya kendimize özgüyüz. benden bir tane daha var mı ahmetten mehmetten bir tane daha yok neden herkese benzemeye çalışalım ki? bu yüzden saygı duyuyorum o saçma sapan tarzlı insanlara, herkes gibi olma derdi içinde değiller. solaryum çıktı, genç ve aptal kızlarımız solaryumdan çıkmaz oldu. bir sarı saç modası başladı bağdat caddesinde kumral ya da esmer görünce sevinir oldum. hele şu adidas eşofman modası. utancımdan kendiminkini giyemedim nice zaman. hah ama mesela beyaz converse. o da aşırı moda olmuştu ama klasik bir parça o, herkeste olsa da batmazdı bana. ama ugg görünce tüylerim diken diken oluyor. ahh diyorum ah yani. hani birşeye benzese, onlara verilen paranın 987de 1ini haketse içim yanmayacak alın hepiniz giyin ama ayı ayağınız olsun diye çuval dolusu para verebiliyorsunuz ya o ugg mağazasının önünde karnı aç bir çocuk yatarken. tamam nelere ne paralar veriyoruz ama buna gerçekten yazık, neden kimse göremiyor? ulan o kadar yalnız kaldım ki davamda. en yakın arkadaşlarımda bile ugg var gülüyoruz falan beraber. yine de geçerli sebepleri var; çok rahat. çok sıcak tutuyor. bla bla bla. sürü psikolojisinden nefret ediyorum. zaman zaman benim de yapmış bulunduğum özentiliklerden nefret ediyorum. ayranı yok içmeye tahtrevanla gider sıçmaya mantığından baya nefret ediyorum. herşeylerinden kısıp, aç gezip sonra o çok beğendiği pahalı ceketi alan kızları sopalarla kovalayabilirim. arkadaşları arasında bile para hesabı yapıp sonra ugglarla geziyorlar falan içim acıyor. bir de takıntılılar bu konuda, sahte giymezler. hahaha yazık günah değil mi kızcağızın güzelim ayağı sahte botların içinde mahvolur çünkü. bir de maalesef çoğu yaşıtımın da farkedemediği bir gerçeğe takıntılıyım ben. doğallığa. solaryuma karşıyım ben, aşırı makyaja. saç boyamaya da karşıyım renkli lens takmaya da. (melis alınma sana karşı değilim seninki doğal bir hevesti ve fıstık gibiydin:p) yani neden anlayamıyorlar en güzel halin doğallık olduğunu? renksiz olan gözler de anlamlı bakar, bazen renklilerden çok daha güzel olurlar ki mesela anneannemin bal rengi gözleri vardır, ben annem kardeşim babam dayım gibi rengarenk gözlerin arasında en güzel gözler kesinlikle onunkilerdir. (kesinlikle kendim renkli gözlüyüm diye karşı değilim renkli lense, gözlerim kahverengi olsaydı kahverengi kalırlardı) peki saçınızı neden boyadığınızı sorabilir miyim iki günde bir? tabii, 16 yaşında saçlarınız beyazlamaya başlamadıysa. başladıysa eyvallah, boyayın arkanızdayım. ama yine farketmiyor musunuz en güzel haliniz kendi saç renginiz mevcutken görülüyor? kışın ortasında esmer geziyorsunuz da ne oluyor, çevrenizdeki bütün insanlık bembeyazken o sahte bronzluk güzel görünüyor falan mı zannediyorsunuz? görünmüyor. daha estetikler sarmadı dört bir yanımı ama ona da muhalefetim evet. yok burnumu kaldırtcaam yok yağ aldırcaam yok göğsümü büyütçeeem. şaka mısınız yahu o zaman sizden ne kalıcak? bir bakıcaksınız aynaya hoş bir hatun (en iyi ihtimalle, genelde felaketle sonuçlanır ya.) ee kim ki o? esas siz le alakası olmayan birşey. kendinizi iyi hissedebilecek misiniz kendiniz bile değilken? ben anlamıyorum, anlayan bana da anlatsın. laflarımı yutmak zorunda kalmak istemem, o yüzden çok şükür doğal halimle, kemikli burnumla, renkli gözümle, kendi saçımla, kışın beyazlayan tenimle yaşıyorum ve mutluyum bu doğal halimden. genciz genç. dünya güzeli olmamıza gerek yok ne yapsak yakışır zaten gençliğin sihri burda. bozmayın onu o ağır makjaylarla, yumuşacık saçlarınızı boyalarla mahvetmeyin. cilt kanseri olmayın genç yaşınızda, gelin kışın doğanın emrine uyun, beyazlayın işte. doğal hal en güzelidir, en en en güzelidir. o kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söylemeden edemicem..