31 Aralık 2010 Cuma

2010

dün gibi, 2009 blogunu yazışım. yine aynı koltukta oturmuş, bugünden farklı olarak karamsar bir ruh haliyle ve isteksiz surat ifademle yine bitmeyeyazan bir yıl hakkında düşünüyordum.
çok çabuk geçti bu yıl, çok. daha dündü gerçekten, 2009'u bitirişim, 2010'u karşılayışım, 2010 10 10 10 diye inanamayışım.

şimdi yepyeni bir yıl, haha yepyeni. ee? bu yıl hayatımda fazlaca yenilik olmadığı için, çok şey değişti diyemeyeceğim haliyle.
yeni bir okula başlamadım.
yeni bir ilişkiye başlamadım.
yeni arkadaşlar edinmedim.
yeni hayaller kurmadım.
yeni şeyler yapmaya başlamadım. (eh, fifti fifti)

liste uzayıp gidebilir. yine de geçen sene yaptığım gibi bir sene değerlendirmesini de haketti bu 2010.

-bir kere üniversiteye alıştım, artık yadırgamıyorum liseli sınıfından ayrılışı. ha deliler gibi özlüyorum, o ayrı.
-biraz daha ince kaşlı, kalın belli, genç kızdan bir adım daha bayan sayılabilir statüdeyim sanırım.
-sorumluluk almayı daha çok öğrendim.
-araba kullanmaya iyice alıştım.
-kalk gidelim dese biri, gidebilecek duruma geldim.
-melis yok bu gece yanımda, başarın evinde değilim.
-yine çok sevdiğim insanlarla giriyorum yeni yıla.
-biraz daha olumluyum, biraz daha heyecanlıyım.
-okula ısınma periyodu yok ama, mezun olabilir miyim telaşı var.
-özge yanımda değil ama hep içimde.
-mertle seren yine yılbaşında yanımda yok, ama yine canımlar.
-ananemin değerini daha bir iyi anladım bu sene.
-dedemi daha çok özledim. babanemi de.
-yine çok tatlı insanlar girdi hayatıma, gereksiz pek bir çokları çıktı girdikleri hızda.
-yine üşüyorum. yine üşüyeceğim.
-ferhat göçerin sesi yine çok güzel.
-kardeşim iyice büyüdü, ben hala ablayım.
-mutluyum.
-yine dengesizim. yine huzursuzum.
-yine ümitliyim.
-yine beklentilerim tavan.

2009 bitti, 2010 bitti.
2011'i güzel karşılıyorum. 2010 bitti diye göbek atmıyorum.
ispanyolca öğrenmeye başladım. me llamo destine diyebiliyorum.
baskete döndüm.
dünya umrumda değil
yine.
her zamanki gibi.

yazıyorum
yazmayı bırakamıyorum.
yazmaktan hayat kazanacağım günler gelecek belki diye düşünmeye devam ediyorum.

çevremdeki insanları mutlu etmeyi her zamankinden de çok seviyorum.
onlar mutlu oldukça mutlu oluyorum.

iphone um var artık.
n72mi hala deliler gibi seviyorum.

kadıköy anadolu devam
boğaziçi'ne ısınıyorum.

aşığım.
birine, ona diyemiyorum
çünkü hep aşığım.
sanırım dünyaya aşığım.
sarhoşum.
içmekten de değil aşktan da
hayattan sarhoşum.
italya'ya gidiyorum.
gün sayıyorum.
melis'i özlüyorum.
geçen sene bu saatler öpüşmeye hazırlandığım kız, canım, herşeyim.
bu gece onu arayacak destine'si.

bekliyorum.
yine, her zamanki gibi birşeylerin olmasını, birşeylerin hayatımı ve beni değiştirmesini bekliyorum.
bekliyorum.

2011 bize güzellikler getirsin
her günü daha da güzel kılsın diye bekliyorum.

herkesi, hepsini çok seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söylemeden edemicem..