5 Aralık 2010 Pazar

speed dial

hızlı arama, cep telefonumda en sevdiğim olay olabilir. en çok aradığım insanları tek tuşa basarak bulmak, rehberi karıştırmaktan veya numara girmekten çok daha basit elbet.

bu hızlı aramada, 1 telesekreter olduğundan; 2'den 9'a rakamların her biri benim için birşey ifade ediyor. yani birinin numarasını bu rakamlardan birine atadığımda, mutlaka bir sebebi oluyor.

hayatımdaki öncelikleri de diyebiliriz bazısı için (mesela 2 ve 3), benim için özel olan sayıya özel insanı atamam (4,7 gibi) falan filan..

2 annemdir. doğal olarak. 3 babam. en çok onları ararım, en çok onları aramasam bile hayatımdaki önem ve öncelikleri nedeniyle onları daha ileri bir rakama atayamam.

4 her zaman hayatımdaki erkeğin yeridir. çok aramayabilirim, çok kullanmayabilirim ama 4 benim için o kadar ayrıdır ki, 4'te her zaman sevgilim olur.

5 en yakın erkek arkadaşıma ayrılmış rakamdır. bu, malesef değişip durmak zorundadır çünkü en yakın erkek arkadaşım birden fazladır. ben de o sıralarda en çok hangisini arıyorsam onu atarım. enderi, mehmeti, merti oraya koyarım. itiraf: şuan en yakın erkek arkadaşım mehmet.

6 da oldukça özeldir benim için, çünkü nerede ne zaman bir 6 görsem özge gelir aklıma. 6 özge'nin yeridir kısaca, herhangi bir grubun değil, özge'nin.

7, 2007 nin 7 sinin 7 sinden beri benim gözbebeğim olduğu için, 7'yi 4 yıldır kaan'a ayırmış durumdayım. o yokken de 7 boştu, 7 sadece onun yeri çünkü.

8 ilkokuldan beri uğurlu sayımdı. en sevdiğim sayıydı. o yüzden orada melis duruyor 5 yıldır. melis de benim şansım, uğurum ve en sevdiğim olduğundan. hatta o italya'da, telefonu kapalıyken hatta aylarca kapalı duracakken bile, elim gitmiyor 8'e başkasını atamaya. 8 onun yeri.

9'da illa canım ciğerim bir kız arkadaşım olur. aslında 9 uzun süreli olarak seren'in yeri. seren'i aslında 7'ye koyardım eğer 7 benim için daha az özel olsaydı çünkü 7'ye seren de bayılır, onun uğurudur. ama ben oraya kaan'dan başkasını koyamayacağım için, simetriği konumunda bulunan şeker 9'u uygun buldum seren'e.


böyle işte, her rakam bir anlam ifade ediyor bende. hızlı arama da hayatımın merkezi diyebilirim. ha bunları neden yazdım, ne bileyim saçma bir insanım.

2 yorum:

  1. Bugünkü en büyük sorunum 4 mü 7 mi olduğum =))) 7yim tamam da 4 ne ki

    YanıtlaSil
  2. hem 4 hem 7sin tabii ki, nasıl anlamazsın!

    YanıtlaSil

söylemeden edemicem..