31 Aralık 2009 Perşembe

2009 !

31 aralık gelmiş çatmışken, bir sene dökümü yapmaya niyetlendim. neler aldı bu yıl benden, neler getirdi bana.. ne kaybettirdi ne kazandırdı ne sevdirdi falan filan.
-kadıköy anadolu mezunu yaptı bizi lanet yıl. martı ünvanımızın önüne mezun sıfatını ekleyiverdi. yuvadan uçurdu, yuvayı özlemeyi öğretti..
-1o yıllık hayali gerçek yaptı güzel yıl. boğaziçili olduk sonunda.
-zamanın en hızlı geçtiği yıl oldu 2009. 1 ocak 2009u dün gibi hatırlamak çok normal mesela. sapphire de unuttuğum 1 saatlik yepyeni şapkamdan gidip bir tane daha almamız falan filan.
-biraz fazla büyüttü beni 2009. sağlam bir ayrılık çok fazla şey öğretiyormuş adama, olgunlaşıyormuşsun falan.
-hepimizin babası, fahrettin amcamızı aldı bizden 2009. sevmiyoruz seni, defol git bit artık. sen hep burdasın aslında fahri amcam, hep aramızda.
-güzel insanlar kattı hayatıma bu yıl. özellikle yaz ayları. çok sevdim onları, bazıları biraz üzdü beni yine, ama alışığım artık, büyüdüm büyüdüm işte.
-çok tuhaf bir uçak yolculuğu serisine giriştim. otobüse binmeyi özledim.
-bir kaç saat için çeşme'ye gitme çılgınlığını da yaptık bu yaz, jack ve omarla çok eğlenmiştim.
-baskete döndüm bu sene! yihu.
-tiyatroya başladım yine bu sene, tekrar.
-özlemeyi öğrendim, biraz sakinleştim, agresifliğimi bir yerlere kapattım.
-çook güzel diziler kattı bir de bana 2009. sayamam bile.
-şimdiiii, veda ediyorum 2009a, 2010 nasıl olacak bakalım, 10lulara geldiğimize inanamıyorummmmm. bu seneden beklediklerim falan yok ama, herşey güzel olsun herkes için şimdilik tek dileğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söylemeden edemicem..