29 Aralık 2009 Salı

dizi-film

volkan baya takılır bana hatta eleştirir bu huyumu, neymiş, hiç film izlemiyomuşum da hep dizi dizi izliyomuşum. yalan mı değil. amaaa ben buna çok hoş, karakteristik bir analizle geldim. sebebim var yani. duygusalım abi ben. alışıp hemen vazgeçmekten hoşlanmıyorum napiyim. kısacası, 2-3 saatlik bir şölen ve arkasından sonsuz sessizliktense, 40 dakikalık bir tatmin ve devamının geleceğini bilmenin getirdiği güven duygusunu tercih ediyorum ben. evet. filmler mükemmel kabul. çoğu zaman kendinden geçirir adamı, romantikse ahhhh dedirtir, korkuysa gerim gerim gerer, aksiyonsa vay anasını herifler neler yapmışlarlara sebep olur, dramsa ağlatır sızlatır falan. ama noolur? max. 3 saatte terkeder seni. ööyle bir elinde kumanda bir elinde yediğin abur cuburun boş kasesi, kalakalırsın. hele bir de çok sevdiysen filmi, bitmeseee dediysen.. perişanlık, felaket. ama bak benim sadık dizilerim öyle mi? 1 sezon bile olsa, beni uzuun süre bırakmıyor. söz veriyor bana eğer ben onu istersem sonuna kadar benimle kalacağına dair. ve yıllarca sürüyor bazen aşkımız. tree hill mesela, sanırım 5 yıldır falan benimle. lost.. al ona da bir 4 sene. heroes mu dersin dexter mı, yanımdalar hep. elimin altındalar birbirlerini kıskanmıyorlar, hangisini önce izlediğimi takmıyorlar. ve bit-mi-yor-lar. arada bir ufak tripler atıp bir süreliğine yok oluyorlar belki ama hep devamı geliyor. evet ben bu sürekliliğin verdiği güven duygusuna bayılıyorum ve onu iki üç saatlik bir film için terketmeye hiiiç niyetim yok. kusura bakma volkan, dizilerimi seviyorum. onlarsız olamam. affet.

one tree hill. ben de böyle bi aşk bulucak mıyım ya offf bana daaaaa cinsi.
lost. ben adama kafayı yedirtirim, izlemeyin beni (şaka yaptım izleyin) cinsi.
dexter. ben de mi katil olsam cinsi. her katil bu kadar iyi ve seksiyse..
heroes. hadi biraz gerçek dünyadan kopalım cinsi.
flash forward. kendime güveniyorum benden çok sevdiğin bişey yok cinsi.
prison break. ahh michael, ahh zeka, taşım, mahkumun olurum cinsi. -bitti, çok ağladım ulen-
how i met your mother. 20 dakkacığım zaten, benden bir milyon tane izle, sıkılmazsın ki cinsi.
gossip girl. boşum, canın sıkıldıkça iyi çerez olurum cinsi.
trueblood. beni sevgilinle izleme, onu ısırmak isteyebilirsin cinsi.
fringe. lost mu hıh bak ben daha fantastiğim cinsi.
scrubs. yıllar geçer ben geçmem cinsi.
south park. çizgi film tutkuna da ince espri arzuna da iyi gelirim cinsi.


daha var heralde, bende bu dizi aşkı oldukça listem bitmez de, şimdi hangisinden bi bölüm patlatsam diye düşündüğüm için sıralamaya devam edemicem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söylemeden edemicem..