4 Mayıs 2010 Salı

penguen. kuzu

formspringime gelen ama cevaplamadığım bir soru oldu, onun üstüne de dengem bozuldu. bunu hedeflememiştir muhtemelen soran da, hassas zamanımı yakaladı sağolsun.
uyuyakalmışım, okula bile gitmemişim, ertesi gün matematik midtermü varmış, sigarayı bırakalı 5 gün olmuş, izolasyon dönemi gelmiş, bir isteyip bir vazgeçmiş yani öyle bir günmüş bugün. düşünmeden duramadığımın yanına bugün saçma sapan bir özleyesim geldi. ki kendimden biraz saklamayı becerebilsem de arada bir böyle kendini gösteriyor, ben aslında her an özlüyorum.
iki şarkı dinlemiyorum, iki sokaktan geçmiyorum, iki fotoğrafa bakmıyorum diye sanıyorlar mı hiç gelmez aklına insanın, ya da hatırlamak için illa objelere, drive dediğimiz zımbırtılara dürtülere gerek duyar insan? valla ben duymuyorum. tamam oyuncak kuzularım penguenim hıdırım falan hiç yardımcı olmuyorlar da, ayıp ya kardeşim, kentucky amcayı da mı unutayım? kfy yazdım geçen gün mesajda yanlışlıkla. KFC diye bas bas bağıran bendim oysa. yine geçen gün caddebostandayım, flugtagın yapılacağı yere bakıyorum, büyük patlamamı düşüneceğime 2008 baharını düşündüm, ne güzel bir gündü, nasıl mutsuzdum aslında ama el atılmıştı durumuma, yüzüm gülüyordu gün sonunda.
işte böyle, ille bir resim bir şarkı değil yani olay. obsesifsen obsesifsindir, ötesi yok. greg beni de psikiyatristine mi götürse diye düşünüyorum son günlerde. çünkü günlük yaşam kalitemi etkilemese de anlık buhranlara ya da anlık bilinç kayıplarına neden olabiliyor bu kuzu. işin komiği, bazen sanki 1 sene geçmemiş de hala oralardaymışım gibi, kendi kendime kavga ediyorum onunla, bir anda boynuna sarılıyorum ya da trip atıyorum saatlerce. gülmeye başlıyorum sesli sesli, hızımı alamayıp kalem kağıda falan sarıyorum bazen. sonra kendi halime gülüyorum, çıldırmış olmalıyım falan diye bir bilinç hali geliyor bana. damara bağlayamıyorum, mevsim müsait değil. ama eminim kış ortasında kendimi keserdim bu anlık buhranlara girseydim. bende jeton geç mi düşüyor ne, aylar geçiyor, sonra hallerim değişiyor. hoş, ben her an değişiyorum ya, kendime ayak uydurmakta zorlanıyorum aslında.
neyse ayaksız penguen, bakma ööyle bir yokladın beni, şuan herşey matematik üzerine!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söylemeden edemicem..