5 Mart 2010 Cuma

forever young!

sadece genç kalmak istiyorum o kadar. yürürken eklemlerim beni yarı yolda bırakmaya başlamasın hiç. nefesim her kesildiğinde, göğsüm her sıkıştığında, 'sigaradandır yaaa', 'heyecandan.' diyebileyim. bir sabah yataktan kalkarken belimden gelen sesle 'ayyyy' demeyeyim hiç. saçlarım hep kahve kalsın böyle, bir tel beyaz görmek istemiyorum aralarında. boya sürmek istemiyorum kafama. gazete okurken gazeteye doğru gömülmek, gözlerimi kısıp yavaş yavaş okumak istemiyorum. güldüğümde gözlerimin kenarlarında kaz ayaklarım ya da boynumda buruşuk derim, damarlı ellerim ve kemikleri fırlamış bacaklarım olmasın benim. boyum kısalmasın, kemiklerim şimdiki gibi kalsın. kahkahalarla gülebileyim, sesim zar zor çıkmaya başlamasın ağzımdan. gecenin bir yarısı acıktığımda, bu saatte yenmez diyemem ben, ya da şekerden, çılgınlar gibi sevdiğim çikolatalardan, tatlılarımdan uzak duramam ben. şeker hastası falan olmayayım yani. hafızam utandırmasın beni. sevdiklerimle ilgili en ufak detayları hatırlayan ben, oturduğum evin sokağını karıştırmaya başlamamalıyım. hoşlandığım birini gördüğümde gözümde yanan kıvılcımlar sönmesin, heyecanlandığımda artan hiperaktifliğim beni terk etmesin. kot pantolonum ve spor ayakkabılarım eğreti durmasın üzerimde. rock dinlerken komik görünmeyeyim. kafein miktarım azalmasın ileride. sabahın 6sında uyanan bir bünyeye dönüşmesin hantal bedenim.
lütfen lütfen lütfen. yüzyıllar yaşamak değil isteğim, sadece genç kalmak. ne olur ki 60 yıl yaşayıp 25 görüntümde sabitlensem? bu şarkıyı çılgınlar gibi söylüyorum şimdi. i wanna be foreeeever younggg!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söylemeden edemicem..