7 Mart 2010 Pazar

flugtag

heyecandan yerimde duramayacağım gibi. 2 sene önce caddebostanda izlerken, çıldırıyordum ben de oralarda olmalıydım offff diye. ikincisini deliler gibi istiyordum. şimdi 2. flugtag için bir ekibimiz, şahane bir fikrimiz, yetenekli bir sanatçımız, hevesli bir pilotumuz (öhöm öhöm) ve suya atlamaya hazır insanlarımız var. şimdi oturup beklicez red bull amcalar fikrimizi yaratıcı ve başarılı bulsun, bizi o 50 şanslı ekipten biri olarak seçsin, ve biz de rampadaki yerimizi alabilelim diye. barış ertufan ve ender molla'yı hiç bu kadar çok sevmemiştim. özellikle barış, lafı ortaya atıp kaçmayarak, yapalım sözünün arkasında durarak baya bir artı puan kazandı bizde=) biliyorum ki eğer bu şansı elde edersek, orada bizden daha çok eğlenen bir ekip olmayacak. biz dördümüz (+seren işte) o kadar çok eğlenicez ki yapım ve yıkım aşamasında, çekeceğimiz bütün sıkıntılara da, karın ağrılarına da, streslere de değmiş olacak. hiç bir şey olmasa bile, uçtu uçtu kuş uçtu diye bağıra bağıra caddeboktan denizine dökülücez patır patır. hadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söylemeden edemicem..