27 Ağustos 2010 Cuma

sıkıntı

27 ağustos.
hatırlar mısın, çok özel bir gündü bugün benim için. geçmiş zaman kipi kullanmamak gerek, hala özel.
ama artık bir mum eksik olmalı bir pastada, bir nefes eksik çünkü.
bilmem ben, döndürülebilir mi geri dönülemezler? şahit oldum döndürüldüğünde, ama gücümüz kaldı mı bizim?
herkese demek kolay değil ya o lafı, kardeşim dedin mi bir kere, geri alabilir misin kısa sürede?
istiyorum ki zamanı geri almayayım artık, yol alabileceğimiz zamanlara ilerleyelim. mehter takımı gibi iki ileri bir geri yaramıyor bize, her adımda daha da yoruluyoruz sadece.
peki ne değişti de iki nefes beraber üflemiyor kocaman pastaları?
sanırım biz değiştik.
keşke hiç değişmeseydik.
zamanın açtığı yaralardan bıktım ben.

doğum günün kutlu olsun kardeşim. iyi ki varsın ama, kaan sezyum'u anmamak değil, aslında var ama yok cümlesi çınlıyor kulaklarımda, ne yazık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söylemeden edemicem..