18 Haziran 2011 Cumartesi

bugece

bol miktarda ay ışığı.. ki kendisi beni uyutmayan dolunay döneminde..
balkonum.. az -artık az- deniz manzaralı, son yazımı geçirdiğimi bildiğim balkonum..
morrissey'den oh land'e, first day of my life'dan i go to sleep'e dolu dolu bir şarkı listesi..
bardaklar dolusu viski.. içinde hiç sevmediğim kolayla..
yazma isteği içimde, yine çok miktarda.
özlem, var..
pişmanlık, artık yok.
mutlu muyum? mutluyum.. hissedebildiğim şeyler için ayrıca mutluyum..
acı çekebildiğim için, özleyebildiğim için, hala hayaller kurabildiğim için, yıllandığım ama yaşlanmadığım için mutluyum..
hatırladığım için, unutmadığım ve unutmayacağımı bildiğim için mutluyum..
sarhoş olamadığım için mutsuzum aslında, ama kendimi zorlayabilirim buna..

bu geceyi de dizi izleyerek değil, taksimde eğlenmeye çalışarak değil, dışarıda değil de kendimle başbaşa ve dopdolu geçirdiğim için çok mutluyum..

balkonumdan bakarken sokağıma, onu ne kadar özleyeceğimi düşünüyorum. ve ne kadar çok biriktirdiğimi burada.. aşk biriktirmişim, arkadaşlık biriktirmişim, en çok da kendimi biriktirmişim. içime baktığımda bir sürü ben buluyorum şimdi. hepsini ayrı seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

söylemeden edemicem..